Warning: Creating default object from empty value in /home/accniazc/public_html/wp-content/themes/websima/includes/redux-framework/ReduxCore/inc/class.redux_filesystem.php on line 29
درآمد از حسابداری در کشورهای مختلف – حسابداری نیاز
حسابداری نیاز

درآمد از حسابداری در کشورهای مختلف

درآمد از حسابداری در کشورهای مختلف

در بسیاری از کشورهای اروپایی شغل حسابداری یکی از شغل های پر درآمد است. درآمد از حسابداری در کشور انگلستان به طور میانگین ۱۱۲۵۰ پوند و یک حسابدار با تجربه و مجرب در کشور ایرلند حدود ۱۰۰۰۰ فرانک در طول یک ماه درآمد کسب می‌کند. در کانادا حسابداران در یک ماه به طور میانگین بین ۹۰۰۰ تا ۱۲۵۰۰ دلار کانادا درآمد دارند.

در کشور ژاپن نیز میانگین درآمد حسابداران ۴۵۸۳۳۳ ین در ماه است. در آمد حسابداران در کشور استرالیا بر اساس مقدار سابقه و میزان مهارت بین ۵۸۳۳ تا ۱۱۶۰۰ دلار استرالیا و درآمد ماهیانه حسابداران در نروژ نیز بین ۳۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ کرون به طور میانگین است. یک حسابدار در کشور سوئد حدود ۴۱۶۰۰ کرون و در نهایت یک حسابدار در ایران با توجه به میزان دانش و تجربه در این حرفه بین ۱۰ تا ۷۰ میلیون تومان درآمد دارد. پس یکی از پر درآمد‌ترین حرفه ها، حرفه حسابداری است.

میانگین درآمد حسابداران بیشتر از میانگین درآمد بسیاری از شغل های دیگر است چون عوامل زیادی در میزان درآمد و حقوق حسابدارن تاثیر گذار و وابسته است. معمولا حسابدران حرفه ای و با تجربه نسبت به حسابداران مبتدی درآمد بیشتری دارند بنابراین موضوع تجربه و سابقه کاری نقش مهمی در درآمد یک حسابدار دارد.

  • پیش نیاز درآمد از حسابداری

آموزش حسابداری کاربردی و ارتقای سطح دانش فنی و علمی یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار در حرفه حسابداری است چون حسابدارانی که دانش بالاتر و تجربه بیشتری دارند، از درآمد بیشتری نیز برخوردارند.

همانطور که گفته شد، رشته حسابداری دارای گرایش ها و تخصص های متفاوت و متنوعی مانند حسابداری خدماتی و بازرگانی، حسابداری صنعتی و پیمانکاری است. نوع گرایش و حوزه تخصص نیز یکی دیگر از عوامل مؤثر در میزان درآمد یک حسابدار است.

 

acc

 

حسابداری یک رشته بسیار انعطاف پذیر است. این رشته شاخه ها و گرایش های زیاد و متنوعی را داراست و دانشجویان این اختیار را دارند که هر کدام از گرایش ها را به سلیقه و علاقه خودشان انتخاب کرده و به ادامه تحصیل بپردازند. همچنین یک حسابدار می­تواند در شرکت های خصوصی و ادارات دولتی یا به شکل آزاد و مستقل مشغول به کار شود.

تحصیل در این رشته می­تواند موفقیت و آینده ای روشن در زندگی برای دانشجویان رقم بزند. همه شرکت ها، سازمان ها و تجارت ها نیاز به یک حسابدار با تجربه و قابل اعتماد دارند که با توجه به این موضوع میزان درخواست برای جذب حسابداران در کل دنیا بسیار بالاست. برای فارغ التحصیلان رشته حسابداری فرصت های شغلی بسیار زیاد است. به این ترتیب حسابداران درآمد خوبی دارند و میانگین درآمد آن ها از بیشتر مشاغل بالاتر است.

اشخاصی که آموزش حسابداری کاربردی را در یک شرکت معتبر گذرانده اند، این موقعیت را دارند که در دیگر کشورها نیز مشغول به کار شوند و این موضوع به این دلیل است که میزان تقاضای جذب حسابدار در تمام کشورهای دنیا بسیار زیاد است.

حسابداران امنیت شغلی بالایی دارند. در اداره کار آمریکا پیش بینی شده که بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۳۰ رشد فرصت های شغلی برای متخصصان حسابداری از حد متوسط سریع تر خواهد بود. همچنین شغل حسابداری متنوع ترین فرصت های شغلی را برای دانشجویان رشته حسابداری ایجاد می­کند. مدیران نیز بدون علم حسابداری، نمی­دانند که در کدام محصول فروش بهتری داشته اند و یا در کسب و کارشان چه تصمیم گیری مناسب تر است و آیا شرکت سود خوبی به دست آورده یا نه.

به طور کلی علم حسابداری و یادگیری آن از طریق یک دوره آموزش حسابداری معتبر، موفقیت یک شرکت را در دستیابی به اهدافش ارزیابی می­کند و به سرمایه گذاران کمک می­کند که بدانند به چه اندازه از منابع اقتصادی خودشان استفاده کرده اند. به همین خاطر سازمان ها و شرکت های مختلف به یک حسابدار برای کسب موفقیت در تجارت و حرفه خود نیاز دارند.

  • دلایل شرکت در دوره‌ها و کلاس‌های آموزش حسابداری

فرصت‌های شغلی حسابداری صرف‌نظر از وضعیت اقتصادی کشور همیشه وجود دارد. فارغ از اینکه وضعیت اقتصادی خوب باشد یا بد، حسابداران هم به شرکت‌ها کمک می‌کنند و هم به افراد طرح‌هایی برای به حداکثر رساندن موفقیت ارائه می‌دهند.

به ‌عنوان ‌مثال فکر کنید بدون وجود حسابداران، برای صاحبان کسب ‌و کار چقدر سخت خواهد بود که عملکرد مالی خود را تحلیل کنند و تصمیمات سودآور برای آینده‌ اتخاذ کنند. امنیت شغلی تنها یکی از مزایای بسیاری است که از حرفه حسابداری حاصل می‌گردد؛ بنابراین اگر شما در یک دوره‌ی آموزش حسابداری ثبت‌ نام کرده‌اید این مقاله را بخوانید تا بدانید چقدر شرکت در انواع دوره‌های آموزش حسابداری و کسب مهارت برای یافتن شغل حسابداری ارزشمند است.

 

حسابداری چقدر درآمد دارد
  • وجود فرصت‌های شغلی حسابداری فراوان در انواع صنایع

حسابداران اطلاعات مالی را دسته‌بندی، تفسیر، محاسبه و تحلیل می‌کنند. این کار در بسیاری از شرکت‌ها، ادارات و صنایع انجام می‌گیرد. حسابداری بخش مهمی از فرایند کار آن‌ها است. یکی از دلایلی که شرکت در دوره‌های آموزش حسابداری مقدماتی، کاربردی، پیشرفته و کسب مهارت‌های مورد نیاز حسابداری لازم است این است که طیف گسترده‌ای از شرکت‌ها هستند که به حسابدار نیاز دارند.

وقتی که شما تمام دوره‌های خود را گذراندید و مهارت لازم را کسب کردید، قطعاً واجد شرایط کسب شغل خواهید بود. شما می‌توانید از دانش مالی خود برای یک شغل حسابداری در صنعتی که به آن علاقه دارید، استفاده کنید.

از شرکت‌های بازی‌های ویدیویی و خرده‌فروشان تا سازمان‌های غیرانتفاعی و انواع کلینیک‌ها، همه به افراد متخصص در حسابداری نیاز دارند که به ‌خوبی بتوانند فعالیت‌‌های پرداخت حقوق و دستمزد و فرایند حسابداری مالی را انجام دهند. هنگامی که شما فارغ‌التحصیل شدید یا دوره‌های آموزش حسابداری را طی کردید تصمیم بگیرید که در کدام بخش از حسابداری می‌خواهید کار کنید.

  • تنوع بخش‌های مختلف حسابداری

یکی دیگر از دلایلی که می‌گوییم شرکت در دوره‌های آموزش حسابداری به‌ خصوص حضور در آموزش حسابداری بازار کار مفید است، این است که می‌توانید تصمیم بگیرید که در کدام بخش حسابداری کار کنید. در حالی که بسیاری از حسابداران وجود دارند که در بخش رسیدگی به حساب‌های حقوق و دستمزد کار می‌کنند بسیاری دیگر در نقش‌های حسابداری، حسابرس، ناظر، دستیار حسابدار به فعالیت می‌پردازند.

در یک شرکت طیف گسترده‌ای از فرصت‌های حسابداری در اختیار شما قرار می‌گیرد. در واقع، بسیاری از شرکت‌ها فرصت پیشرفت و حتی فرصت امتحان کردن موقعیت‌های مختلف در بخش را به شما می‌دهند. هنگامی که دوره‌های آموزش حسابداری را طی کردید یا در این رشته فارغ‌التحصیل شدید، ممکن است به دنبال مشاغل مختلف در حسابداری باشید.

بسته به نوع مهارت‌هایی که دارید ممکن است به یک بخش حسابداری علاقه‌مند باشید. برای مثال اگر یک نوع نرم‌افزار حسابداری خاص را یاد گرفته باشید احتمالاً دوست دارید در شرکتی که به متخصص در این زمینه نیاز دارد کار کنید یا ممکن است بخواهید خودتان کسب ‌و کار حسابداری راه‌اندازی کنید که در این صورت خودتان خواهید توانست مسئولیت رسیدگی به انواع حساب‌های مشتری را بر عهده بگیرید.

 

آموزش حسابداری رایگان
  • کارشناسان حسابداری درآمد خوبی کسب می‌کنند

امروزه، حسابداران در صورت داشتن مهارت‌ها و تخصص‌های لازم و نمایش عملکرد خوب حقوق و دستمزدی خوبی دریافت می‌کنند. هرچه دانش و تجربه بیشتری کسب کنید می‌توانید درآمد بیشتری دریافت کنید. پتانسیل کسب درآمد در شغل حسابداری فراوان است به ‌خصوص اگر شما جزءِ آن دسته از افرادی باشید که از یادگیری و به ‌روز بودن و کسب دانش روز لذت می‌برند و خود را با آخرین شیوه‌های حسابداری تطبیق می‌دهند و نرم‌افزارهای حسابداری را فرا می‌گیرند.

برخی از حسابداران حتی از تجربه‌ی خود برای آموزش حسابداری مقدماتی، آموزش حسابداری کاربردی یا برگزاری دوره‌های آموزش نرم افزار حسابداری به دیگران استفاده می‌کنند که این خود یک منبع کسب درآمد برای آن‌ها خواهد بود.

  • فرصت رشد و پیشرفت

حسابدار باید منظم، دقیق و سخت‌کوش باشد و به‌ موقع وظایفی که از او خواسته می‌شود را انجام دهد و با مشتریان به‌خوبی ارتباط برقرار کند. کسانی که وارد این حرفه می‌شود باید بدانند که کوچک‌ترین اشتباهی می‌تواند برای یک کسب‌ و کار معضل ایجاد کند.

به همین خاطر باید در این شغل بسیار ماهر و کاردان بود. در صورتی که از تمامی این ویژگی‌ها برخوردار باشید، قطعاً مدیران تلاش می‌کنند که از طریق ارتقای شغلی، افزایش حقوق، پاداش و جوایز شما را حفظ کنند.

زیرا از دست دادن کارکنان با ارزش به نفع شرکت نیست و یافتن فرد جایگزین زمان می‌برد؛ بنابراین زمینه‌ی پیشرفت شغلی و رشد شخصی در این مشاغل برای شما فراهم است؛ بنابراین سعی کنید این ویژگی‌ها و مهارت‌ها را در خود پرورش دهید تا به یک حسابدار موفق برای شرکت تبدیل شوید. در نهایت، اگر به مشاغل حسابداری علاقه دارید پیشنهاد ما این است که با حضور در دوره‌های آموزش حسابداری مقدماتی تا پیشرفته مهارت و دانش لازم را کسب کنید.

همچنین می‌توانید در کلاس‌ها و دوره‌های آموزش حسابداری کاربردی آنلاین یا حضوری شرکت کنید و یاد بگیرید که چگونه از یک نرم افزار حسابداری استفاده کنید. یادگیری نرم‌افزارهای حسابداری برای کسانی که می‌خواهند در مشاغل حسابداری موفق شوند یک ضرورت است. چرا که اکثر شرکت‌ها و سازمان‌ها از یک نوع نرم افزار حسابداری برای پیشبرد سریع‌تر و بهتر فرایندهای حسابداری استفاده می‌کنند.

نکته‌ی آخر و مهم این است که صرف تحصیل در رشته‌ی حسابداری ضامن پذیرفته شدن شما در مشاغل حسابداری نیست. شما باید مهارت‌ها و دانش لازم را داشته باشید و باید بدانید که بسیاری از دانش حسابداری و به‌ خصوص نحوه کار با نرم‌‌افزارهای حسابداری را در خارج از دانشگاه‌ها فرا می‌گیرید.



✔️ اگر قصد یادگیری حسابداری از پایه تا پیشرفته را دارید با انتخاب پکیج جامع آموزش صفر تا صد حسابداری ویژه بازار کار تمام تکنیک‌ها و مهارت‌های کلیدی که لازم است برای ورود به این حرفه بیاموزید را بصورت یکجا در اختیار شما قرار خواهیم داد. acc

 

خبرنامه

در حال بررسی اطلاعات...

از عضویت شما در خبرنامه سپاس گزاریم.

مقالات مرتبط Simmilar Blog
۰۲ بهمن ۱۴۰۲
حسابداری چیست و چگونه حسابدار شویم؟

هم اکنون بازار کار حسابداری به شدت نیازمند حسابداران ماهر، با تجربه و مسئول است. چنانچه یک حسابدار ب

۱۷ آذر ۱۴۰۱
درآمد از حسابداری

در فضای رقابتی کسب و کارها، هر تصمیم کوچکی می‌تواند بازخوردهای بزرگ و تعیین کننده‍ای را در کسب و کار

۱۴ آبان ۱۴۰۱
حسابدار موفق

امروزه در بازارکار مالی، فضای رقابتی شدیدی حکم فرماست. روش‌های موفقیت در حرفه حسابداری، ویژگی‌‌های ح

پکیج های حسابداری حرفه ای
پکیج های حسابداری مقدماتی
پکیج های حسابداری حرفه ای
پکیج های حسابداری مقدماتی

x
x