Warning: Creating default object from empty value in /home/accniazc/public_html/wp-content/themes/websima/includes/redux-framework/ReduxCore/inc/class.redux_filesystem.php on line 29
آموزش رایگان حسابداری – حسابداری نیاز
حسابداری نیاز

آموزش رایگان حسابداری

آموزش حسابداری رایگان

سالهاست با تولید پکیج‌های آموزش حسابداری کاربردی و در کنار آن آموزش حسابداری رایگان توسط زبده‌ترین مدیران مالی کشور از جمله دکتر ساسان مهرانی، مفتخر به جذب بسیاری از علاقمندانِ این حرفه در بازار کار شده‌ایم و خبر خوب اینکه شما هم با مشاهده فیلم آموزش حسابداری در منزل یا محل کار خود به‌سادگی می‌توانید به تمامی این اطلاعات و تجربیات بصورت سریع و یکجا دسترسی پیدا کنید.

  • دانلود آموزش رایگان حسابداری

در لینک زیر ۱۵۰ دقیقه آموزش حسابداری رایگان برای شما قابل دانلود می‌باشد. در این بخش سعی نمودیم تا هر آنچه لازم است برای شروع یک آموزش جامع و کاربردی بیاموزید را بطور کامل جمع‌آوری نماییم. کافی است پس از دانلود، فایلها را از حالت zip یا فشرده خارج کنید. نکته : برای باز نمودن فایلها در موبایل لازم است از نرم‌افزار winrar کمک بگیرید.

acc
  • چرا پکیج آموزش حسابداری نیاز؟

حسابداری نیاز با استفاده از تجربیات مدیران مالی مانند دکتر ساسان مهرانی و آقای حسین علیزاده اقدام به تولید ۵۰ ساعت فیلم و جزوات آموزشی تحت عنوان پکیج جامع صفر تا صد حسابداری ویژه بازار کار نموده است تا شما نیز بتوانید ره صد ساله را یک شبه طی کنید و به تمامی این اطلاعات و تجربیات بصورت یکجا دسترسی داشته باشید.



آموزش صفر تا صد شاه کلید طلایی موفقیت شما در بازار کار است.

acc

سرفصل‌های آموزشی در پکیج جامع حسابداری بازار کار طوری تعبیه شده که حتی افرادی که هیچ آشنایی با حسابداری ندارند نیز می‌‌توانند به یک حسابدار حرفه‌ای مبدل شوند. روش آموزشی ما طوری است که مفاهیم و اصول اولیه حسابداری را از پایه شروع و کاربر را تا مرحله تجزیه و تحلیل صورتهای مالی با یک شیب بسیار ملایم به روش مفهومی و انتقال تجربه پیش خواهیم برد.

طبق آخرین نظر سنجی از ۳۲ هزار کاربر سایت، درآمد حسابدارانی که پکیج جامع آموزش صفر تا صد حسابداری را مشاهده نموده‌اندبیشتر از شش برابر افزایش یافته و جویندگان کار نیز مصاحبه‌های شغلی را با موفقیت پشت سر گذاشته و مستقیم وارد این حرفه شده‌اند. یادگیری شما را %۱۰۰ تضمین می‌کنیم.

  • هشدار در مورد آموزش حسابداری رایگان!

زمانی که در گوگل عبارت آموزش حسابداری رایگان (Learn Accounting for Free) را جستجو می‌کنیم، پراست از مقالات pdf یا فیلم‌های آموزشی (در بیشتر مواقع مطالب تئوری) که در سایت‌های مختلف از اساتید ناشناخته بارگذاری شده و علاقمندان به این حرفه از آن برای یادگیری حسابداری و اجرای آن در محیط کار واقعی استفاده می‌کنند!

غافل از اینکه اگر محتوای این مطالب با استانداردهای بازار کار کوچکترین مغایرتی داشته باشد می‌تواند خسارات جبران ناپذیری مانند جرائم سنگین مالیاتی را به همراه داشته و در بهترین حالت موجب از دست دادن شغل شما گردد. پس برای یادگیری حسابداری لازم است مطالب کاربردی را از زبان مدیران مالی با تجربه بیاموزید تا موفقیت شما در بازار کار تضمین شود. این مطلب را جدی بگیرید.

حسابداری نیاز با استفاده از تجربیات مدیران مالی زبده ای همچون دکتر ساسان مهرانی با توجه به آخرین استانداردهای حسابداری، تمامی مهارت‌هایی که لازم است در محیط کار واقعی بیاموزید را در قالب هفت گام با عنوان آموزش صفر تا صد حسابداری بازار کار تولید نموده تا شما بتوانید از این دوره آموزشی با ارزان‌ترین قیمت نسبت به دوره‌های مشابه استفاده نمایید. یادگیری شما را %۱۰۰ تضمین می‌کنیم.

acc
 
نظرات کاربران Comments

Warning: Use of undefined constant ZEETEXTDOMAIN - assumed 'ZEETEXTDOMAIN' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/accniazc/public_html/wp-content/themes/websima/functions/comments-html.php on line 122

Warning: Use of undefined constant ZEETEXTDOMAIN - assumed 'ZEETEXTDOMAIN' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/accniazc/public_html/wp-content/themes/websima/functions/comments-html.php on line 131

Warning: Use of undefined constant ZEETEXTDOMAIN - assumed 'ZEETEXTDOMAIN' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/accniazc/public_html/wp-content/themes/websima/functions/comments-html.php on line 133

Warning: Use of undefined constant ZEETEXTDOMAIN - assumed 'ZEETEXTDOMAIN' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/accniazc/public_html/wp-content/themes/websima/functions/comments-html.php on line 142

Warning: Use of undefined constant ZEETEXTDOMAIN - assumed 'ZEETEXTDOMAIN' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/accniazc/public_html/wp-content/themes/websima/functions/comments-html.php on line 148

Warning: Use of undefined constant ZEETEXTDOMAIN - assumed 'ZEETEXTDOMAIN' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/accniazc/public_html/wp-content/themes/websima/functions/comments-html.php on line 150

Warning: Use of undefined constant ZEETEXTDOMAIN - assumed 'ZEETEXTDOMAIN' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/accniazc/public_html/wp-content/themes/websima/functions/comments-html.php on line 152

Warning: Use of undefined constant ZEETEXTDOMAIN - assumed 'ZEETEXTDOMAIN' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/accniazc/public_html/wp-content/themes/websima/functions/comments-html.php on line 154


Notice: Undefined index: comment_field in /home/accniazc/public_html/wp-content/themes/websima/functions/comments-html.php on line 206
  • سلام من فقط اصول حسابداری یک میخام باید چیکار کنم؟ کل پکیج باید بخرم؟

  • سلام من آموزش حسابداری رایگان رو دانلود کردم و دیدم به نظرم آموزشهاتون خیلی روان و گویاست لطفا راهنمایی کنید برای ادامه آموزش چه کاری باید انجام بدم؟

  • سلام من آموزش صورت جریان وجه نقد رو فقط می خوام آیا باید آموزش کاملتون رو خریداری کنم؟ چون چند سالی هست دارم کار می کنم و سایر موارد به کارم نمیاد ممنون زود جواب بدید.

    • برای یادگیری صورت جریان وجوه نقد (منابع و مصارف) نیازی به تهیه بسته کامل نیست. این مبحث در پکیج آموزش صورتهای مالی ارائه شده و با سفارش این محصول می‌توانید ضمن یادگیری تجزیه و تحلیل صورتهای مالی این مبحث رو هم بطور کامل آموزش ببینید.

  • سلام من مدیریت آزمایشگاه خوندم ولی متاسفانه در رشته خودم کار مناسبی پیدا نکردم یکی از دوستانم برای شغل حسابداری سایت شما رو معرفی کرد. میخوام حسابداری رو از صفر یاد بگیرم و برم سر کار الان کدوم پکیج رو باید بخرم؟

    • امروزه به دلیل طرح جامع مالیاتی، شغل حسابداری بازار کار بسیار خوبی پیدا کرده و اکثر کسب و کارها را ملزم به مشاوره یا استفاده از حسابداران نموده است. اگر قصد یادگیری حسابداری از پایه را دارید آموزش صفر تا صد بازار کار پیشنهاد ماست.

  • سلام در فایل آموزش رایگان یه کلیپ مربوط به حسابداری صنعتی هست که استادش خیلی خوب توضیح میده. چطوری می تونم نسخه کاملش رو تهیه کنم؟

    • دوست عزیز مدرس این محصول آقای دکتر ساسان مهرانی هستند. برای سفارش این مجموعه می‌توانید از بخش محصولات پکیج آموزش حسابداری صنعتی را خریداری نمایید.

  • سلام میشه یک منبع به من معرفی کنید که بتونم با مطالعه اون با حسابداری آشنایی پیدا کنم؟

    • در بخش مقالات کاربردی سایت از معتبرترین منابع حسابداری دنیا مطالب بسیار ارزشمندی قرار داده شده. پیشنهاد میکنم مقاله حسابداری چیست را مطالعه نمایید.

  • سلام من آموزش حسابداری رایگان رو دانلود کردم داخل سیستم باز شد ولی تو موبایل باز نمیشه ؟!!

    • فایل دانلودی آموزش حسابداری رایگان بصورت فشرده یا zip قرار داده شده که معمولا در تمامی ویندوزها به‌سادگی از حالت فشرده خارج می‌شوند ولی برای مشاهده در موبایل لازم است از نرم‌افزار winrar کمک بگیرید.

  • برای کار در شرکت پیمانکاری آموزش رایگان حسابداری میخوام. حسابداری رو بلدم فقط توی ثبتهای مالی پروژه مشکل دارم.

    • آموزش‌های رایگان حسابداری معمولا شامل اصول و مفاهیم اولیه هستند و مبحث مهمی مثل حسابداری پیمانکاری به اساتید زبده‌ای مانند دکتر مهرانی نیاز دارد که قطعاً بصورت رایگان عرضه نخواهد شد. اگر از حسابداری بازار کار سررشته کافی دارید پکیج آموزش حسابداری پیمانکاری پیشنهاد ماست.

  • سلام من رشتم مدیریت بازرگانیه و به دلایلی باید خیلی سریع حسابداری رو کامل یاد بگیرم. بفرمایید کدوم محصول رو باید تهیه کنم؟

    • حتما در رشته مدیریت بازرگانی تعدادی از واحدهای حسابداری را طی نمودید اما برای اینکه این اطلاعات را با محیط کار واقعی تطبیق دهید می‌بایست از مفاهیم و اصول اولیه حسابداری در بازار کار آموزش خود را شروع نمایید. پکیج صفر تا صد حسابداری محصول پیشنهادی ماست.

  • روز بخیر من قصد دارم کارای حسابداری همسرم رو تو منزل انجام بدم ولی سررشته ای از اینکار ندارم. آیا امکان داره در منزل حسابداری رو آموزش ببینم چون نمیتونم کلاس حضوری برم.

    • اگر قصد دارید حسابداری را در منزل بطور کامل بیاموزید کافی است پکیج صفر تا صد حسابداری را تهیه نمایید تا استاد را به منزل خود ببرید و دیگر نیازی به حضور در کلاس‌های حضوری ندارید.

  • من دنبال یه آموزش رایگان برای یادگیری اصول پایه حسابداری هستم لطفا راهنمایی کنید.

    • در فایلی که برای دانلود رایگان قرار داده شده بیشتر از یک ساعت به آموزش اصول و مبانی حسابداری پرداختیم تا افرادی که قصد ورود به این حرفه را دارند با مفاهیم اولیه حسابداری آشنا شوند. ولی اگر قصد یادگیری جامع و کامل اصول حسابداری را دارید، پکیج آموزش حسابداری مقدماتی مورد نیاز شماست.

  • این که نوشتید آموزش حسابداری رایگان آیا کل مباحث آموزشی رایگانه یا باید خریداری کنیم؟

    • آموزش رایگان بخشی از کل فیلم‌‌های آموزش حسابداری این سایت است تا ضمن یادگیری، با نحوه آموزش و اساتید دوره بطور کامل آشنا شوید. در صورت تمایل به سفارش هر کدام از پکیج‌ها می‌توانید به بخش محصولات مراجعه نمایید.

  • سلام فیلمهای رایگان رو دیدیم خوب بود. الان آموزش حسابداری کامل میخواستم برای شرکتهای بازرگانی. ضمنا بنده هیچ اطلاعاتی از حسابداری ندارم کدوم محصول رو باید خریداری کنم؟

    • برای یادگیری حسابداری بازرگانی با توجه به اینکه از حسابداری سر رشته ندارید، پنج مورد از آموزش‌های ما مورد نیاز شماست. ولی من بهتون بسته صفر تا صد حسابداری رو معرفی می کنم. با توجه به تخفیف ویژه این محصول، تقریبا معادل همون پنج بسته آموزشی پرداخت خواهید کرد در عوض تمام آموزشها رو بطور کامل دریافت می‌کنید.


x
x