Warning: Creating default object from empty value in /home/accniazc/public_html/wp-content/themes/websima/includes/redux-framework/ReduxCore/inc/class.redux_filesystem.php on line 29
اخذ دیپلم رسمی از مجتمع آموزشی میر علوی – حسابداری نیاز
حسابداری نیاز

اخذ دیپلم رسمی از مجتمع آموزشی میر علوی

اخذ مدرک دیپلم

افراد مختلفی چون دانش آموزان روزانه و شبانه، دیپلم ردی ها، افرادی که ترک تحصیل کرده اند، داوطبین آزاد دریافت دیپلم دوم، دارندگان مدرک سیکل و پایین‌تر و… می‌توانند برای دریافت مدرک دیپلم رسمی با استعلام اقدام کنند. امکان دریافت دیپلم قانونی و مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش برای چنین افرادی وجود دارد به شرط آن که از روش‌های قانونی برای این کار اقدام کنند. ما در این مقاله قصد داریم به همه مطالب مهم درمورد دریافت مدرک دیپلم با استعلام بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد احذ مدرک دیپلم می‌توانید با مشاورین مجتمع آموزشی میر علوی به شماره تلفن ۶۶۳۷۶۰۷۸-۰۲۱ در تماس باشید.

  • اخذ مدرک دیپلم با استعلام

دریافت مدرک دیپلم می‌تواند موقعیت‌های شغلی، تحصیلی و جایگاه اجتماعی قابل قبولی را برای شما به همراه داشته باشد. به هر دلیل که تصمیم گرفته‌اید ادامه تحصیل دهید می‌توانید برای دریافت مدرک دیپلم اقدام کنید. البته چنین مدرکی زمانی اعتبار و ارزش دارد که قابلیت استعلام داشته و یا به عبارت مدرک رسمی و مورد تأیید آموزش و پرورش باشد.

در حال حاضر موسسات آموزشی بسیاری اقدام به جذب متقاضیان برای دریافت دیپلم می‌کنند، با این حال باید هوشیار باشید تا تنها در موسساتی ثبت نام کنید که قادر به ارائه مدرک دیپلم با استعلام رسمی هستند. منظور از دیپلم رسمی، اخذ مدرک دیپلم با قابلیت ارائه ریز نمرات و شناسه رسمی آموزش و پرورش است.

امکان دریافت مدرک دیپلم در رشته‌های مختلف برای افراد متقاضی وجود دارد. در واقع فرد می‌تواند برای ادامه تحصیل در هر رشته‌ای که به آن علاقه و یا به مهارت‌های آن نیاز دارد اقدام کند.

  • قیمت مدرک دیپلم با استعلام

بسیاری از متقاضیان سوال می‌کنند که قیمت مدرک دیپلم فوری چقدر است؟ چه مقدار هزینه باید پرداخت کنند تا بتوانند دیپلم رسمی و قابل استعلام دریافت کنند. در پاسخ به این سوال باید اعلام کنیم که همه چیز بستگی به شرایط متقاضی و رشته تحصیلی انتخابی او خواهد داشت.

دریافت مدرک دیپلم در رشته‌های پرطرفدار و محبوبی چون دیپلم حسابداری، دیپلم گردشگری، دیپلم مدیریت خانواده و… می‌تواند با هزینه‌های بیشتری همراه باشد. ضمن این که معمولا تحصیل در رشته‌های نظری (علوم تجربی، ریاضی فیزیک و انسانی) نسبت به سایر رشته‌ها هزینه بیشتری دارد. ارزان‌ترین مدرک دیپلم رسمی به رشته‌های کاردانش تعلق دارد. بنابراین اگر به دنبال اخذ دیپلم ارزان با استعلام هستید می‌توانید در یکی از رشته‌های کاردانش شرکت کنید.

 

مراحل اخذ دیپلم

  • مراحل اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش

برای این که در یکی از رشته‌های آموزشی موفق به اخذ دیپلم رسمی یا دیپلم با استعلام واقعی شوید، نیاز است که ابتدا به یکی از موسسات معتبر و مجاز در این زمینه مراجعه نموده و یا با آن‌ها تماس حاصل نمایید. معمولا اولین گام برای اخذ مدرک دیپلم، مشاوره است.

مشاوره : در این گام فرد متقاضی با مدارکی که شامل کارنامه و آخرین وضعیت تحصیلی او است به آموزشگاه مراجعه می‌کند و مشاورین آموزشگاه با او در مورد روش‌های اخذ دیپلم فوری مشاوره می‌کنند.

ثبت نام : بعد از این که متقاضی در مورد دریافت مدرک تحصیلی دیپلم با استعلام مشاوره شده و تصمیم به ثبت نام می‌گیرد، با تکمیل فرم‌های ثبت نام، تشکیل پرونده نموده و در سایت سازمان آموزش و پرورش معرفی می‌شود.

دوره‌های آموزشی : بعد از ثبت نام و انتخاب رشته نوبت به شرکت در دوره‌های آموزشی می‌رسد. در این زمان منابع درسی به متقاضی معرفی و او می‌تواند با توجه به شرایط خود در یکی از دوره‌های آموزشی حضوری یا آنلاین موسسه شرکت نموده و برای حضور در آزمون آماده شود.

  • شرکت در آزمون و اخذ دیپلم رسمی

برای این که دیپلم رسمی آموزش و پرورش را بگیرید که قابلیت استعلام داشته باشد باید در آزمون‌های تعیین شده شرکت کنید. بعد از این که آمادگی لازم برای شرکت در آزمون را در دوره‌های آموزشی کسب کردید می‌توانید در آزمون شرکت کرده و با پاس کردن دروس مورد نظر مدرک تحصیلی دیپلم واقعی کسب کنید.

  • شرایط دریافت دیپلم رسمی با استعلام

متقاضیان مختلف شرایط متفاوتی برای دریافت دیپلم رسمی دارند. ما در ادامه به بررسی شرایط همه متقاضیان می‌پردازیم.

متقاضی دارای مدرک سیکل : چنین افرادی باید ۹۶ واحد درسی برای دریافت دیپلم بگذرانند که شامل ۳۴ تا ۴۲ واحد درسی تخصصی و حدود ۵۴ تا ۶۲ واحد درسی عمومی می‌شود. در سال‌های اخیر با توجه به تغییرات نظام آموزش و پرورش دارندگان سیکل باید مدرک سال تحصیلی نهم را نیز اخذ کنند.

متقاضی دیپلم ردی : افرادی که به هر دلیل موفق به گذراندن همه دروس خود نشده اند، می‌توانند برای اخذ مدرک دیپلم رسمی اقدام کنند.

متقاضیان ترک تحصیلی : چنین متقاضیانی با توجه به مقطعی که ترک تحصیل کرده‌اند و چند واحد درسی باید بگذرانند ثبت نام می‌شوند.

متقاضیان دیپلم دومی : بسیاری از متقاضیان دارای مدرک دیپلم هستند و با توجه به علاقه یا کاربرد مورد نظرشان اقدام به تحصیل برای دریافت مدرک دیپلم در رشته‌ای دیگر می‌کنند. چنین افرادی عموما نیاز به گذراندن واحدهای عمومی ندارند و تنها با گذراندن واحدهای تخصصی در رشته مورد نظرشان امکان دریافت دیپلم رسمی دارند.

  • مدت زمان دریافت دیپلم رسمی با استعلام

دریافت دیپلم با استعلام نیازمند زمان و هزینه است، معمولا مدت زمان گذراندن واحدهای تخصصی بین ۴ تا ۹ ماه زمان لازم دارد. در مورد دروس عمومی این زمان به ۱۸ ماه می‌رسد. اگر متقاضی به صورت همزمان اقدام کند، ۱۸ ماه برای گذراندن این واحدها زمان لازم خواهد داشت. برای افرادی که سال‌های بیشتری از دوره دبیرستان را پشت سر گذاشته باشند این زمان کوتاهتر خواهد بود. بنابراین عبارت «اخذ مدرک دیپلم رسمی فوری» بیشتر یک شعار تبلیغاتی است تا یک واقعیت.

  • جمع‌ بندی :

برای متقاضیان علاقمند به ادامه تحصیل امکان اخذ مدرک دیپلم تقریبا در همه رشته‌ها وجود دارد. فقط کافی است که متقاضی برای دریافت مدرک دیپلم با استعلام از طریق یک موسسه معتبر اقدام کند. با در اختیار داشتن هزینه و زمان کافی هر شخصی قادر به دریافت دیپلم رسمی در رشته مورد نظر خود خواهد بود.

نکته مهم در این زمینه اقدام برای اخذ مدرک دیپلم رسمی از طریق موسسات معتبر و داشتن شرایط ثبت نام است. توصیه ما این است که قبل از هر اقدامی در مورد اعتبار موسسه مورد نظر تحقیق کنید و بعد از برگزاری جلسه مشاوره و استعلام هزینه گرفتن دیپلم رسمی، برای شرکت در آزمون و دریافت دیپلم اقدام کنید.

موسسه آموزشی میرعلوی از جمله معتبرترین موسسات آموزشی با بیش از دو دهه سابقه درخشان در زمینه اخذ مدرک دیپلم در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای و کاردانش و همچنین برگزار کننده دوره‌های مختلف مهارتی و فنی است. شرکت در کلاس‌های آموزشی این موسسه برای همه افرادی که قصد دارند مدرک دیپلم رسمی اخذ کنند آزاد است.

این افراد شامل همه افراد ترک تحصیل کرده، دیپلم ردی و یا دارندگان دیپلم با علاقه به اخذ مدرک در رشته‌های دیگر می‌شود. امکان شرکت در کلاس‌های حضوری و آنلاین برای همه متقاضیان وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین مجتمع آموزشی میر علوی به شماره تلفن ۶۶۳۷۶۰۷۸-۰۲۱ در تماس باشید.

 

خبرنامه

در حال بررسی اطلاعات...

از عضویت شما در خبرنامه سپاس گزاریم.

مقالات مرتبط Simmilar Blog
۰۲ بهمن ۱۴۰۲
حسابداری چیست و چگونه حسابدار شویم؟

هم اکنون بازار کار حسابداری به شدت نیازمند حسابداران ماهر، با تجربه و مسئول است. چنانچه یک حسابدار ب

۱۴ آبان ۱۴۰۱
حسابدار موفق

امروزه در بازارکار مالی، فضای رقابتی شدیدی حکم فرماست. روش‌های موفقیت در حرفه حسابداری، ویژگی‌‌های ح

۱۱ شهریور ۱۴۰۱
درآمد زایی از حسابداری

اولین هدف از راه اندازی هر کسب و کاری بدون شک کسب درآمد است و با توجه به پررنگ تر شدن مباحث مالیاتی،

پکیج های حسابداری حرفه ای
پکیج های حسابداری مقدماتی
پکیج های حسابداری حرفه ای
پکیج های حسابداری حرفه ای

x
x